torsdag 11 juni 2009

Tillbaka.

Tillbaka på mitt gamla sommarjobb för några extrapass som personlig assistent. Det är ett fint sommarjobb. Blir bra med lite extra klirr i kassan. Köpte en bil igår! En metallicgrön (yuk...) Honda. Blir nog bra! Tror hon kommer gå som tåget.

Tillbaka hemma i Jämtland. Skönt och lite halvstressigt eftersom det r så mycket jag vill hinna med. Men det är fint att träffa släkt och vänner. Till helgen ska vi ha släktkalas i Härjedalen. Länge sen sist.

Helgens kurs i Åsele var helt magiskt. Som vanligt. Alla borde få chansen att gå den här kursen. Någon dag när jag vet hur jag ska berätta om den ska jag skriva ett långt blogginlägg. Nu är jag dock på jobbet och ska göra någon nytta här.

Chrisma har lämnat Piteå för Afrika och Norge, det känns tomt. Tur att jag fick fara hem till Jämtland så övergången blev lite smidigare.

För min del bär det av till Piteå igen först efter midsommar. Över midsommar ska jag nämligen på trumbyggarkurs i Lomsjö med samma magiska gäng som i Åsele. Jag längtar!

Vi ses.

2 kommentarer: