torsdag 25 juni 2009

Schleten

Sliten efter en varm dag i Krokodil-bastun bland ugnar och diskmaskiner. Men kul att hänga med Josef och Linda en hel dag. Det blir mer av det också eftersom jag jobbar fredag, lördag också. Så kom in på en fika vettja!

Ikväll ska jag och LB till Lule för att gå på middag med Lab.gänget som firar året som gått. Trevligt! Så himla fint med nya bekantskaper. Lite som nytt syre känns det.

Imorrn tänkte jag att jag skulle snacka lite framtid, så jag vet hur hösten kommer se ut. Spännande. Är bara liiiiite avis på Wellan och LB som drar till Australien. Jag vill också resa! Det är ju snart ett år sedan sist... Det kliar i mig...

Men en pitesommar är väl inte fy skam. Ska försöka njuta lite av nuet istället för att drömma mig bort. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar