måndag 13 juli 2009

Livet på en pinne.

Har tänkt många gånger senaste tiden att jag ska skriva på bloggen. Men peppen har liksom inte funnits där. Jag har gjort annat, som att hänga med Beach Boysen och trevlig press på Havsbadet, fota för TRAB, festat och badat med mina goda vänner, klurat på livsviktiga frågor, jobbat på Krokodil, skrivit projektplan och bara NJUTIT av livet helt enkelt. Mitt liv känns lite så här just nu:



Pannkakor och glass till frukost på loftgången

Gott kaffe i solen

med hemmagjord blåbärspaj

KING helt enkelt. Och imorrn är jag halvvägs till 50. Öppet hus, dvs utomhus, i Botaniska på Ankars. Man får komma och gå när man vill. Sol, vattenpipa, mojitos, mexikanskt käk á la Raz, gott sällskap och ja... vad man nu vill. Välkommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar