torsdag 28 maj 2009

Call me butter... 'cause I'm on a roll!

Men shit alltså! Sjukt bra dag! Allt bara flyter på.

Riktigt bra möte i Luleå idag med D-labbet och Tillväxtverket. Att komma in i Labb-gänget var precis den vitaminkick jag behövde! Roligt att lära känna nya, kreativa människor. För att inte säga underbart.

Att dessutom få ett sjukt roligt MMS från Josef gjorde min dag ännu lite bättre... och nu.. som om det inte vore nog har jag lyckats kirra drömföreläsaren Joshua Davis till eventet i höst. HUR KING SOM HELST.




Dessutom har en massa andra orosmoln bara skingrat sig, precis som regnet blåste bort och solen kom fram igen, OCH jag råkade dessutom shoppa loss så nu har jag en massa nya, fräsha sommarkläder.. Wee, OCH imorrn kommer Calle och det är bartömning på Kåren.

Sånna här dagar är ju livet rätt gött! Yippikayey motherfunker.

2 kommentarer:

  1. Va? Joushua Davis? Var när hur? ^_^

    SvaraRadera
  2. Internet Bay Partnering Event i Skell Hell 26 nov. En heldag med föreläsningar, mässa och mingel för alla IT-människor. I år är temat konst och IT. Du borde fara dit! :)

    SvaraRadera